keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Gagaillaan!

Ensimmäinen kerta IKINÄ, kun minulla on valkoinen ranskalainen manikyyri! Olen aina ollut sitä mieltä, että se on todella tylsä ja kaikkea muuta, mutta nyt kun kerrankin laitoin sellaisen, olen huomannut, miten väärässä olen ollut. Valkoinen manikyyrihän on todella tyylikäs. Olen myös luullut, ettei sellainen sovi minulle (jostain syystä), mutta kyllä se sopii! Joten voi laittaa toistekin.


Valkoinen lakka on Goshin F2 Nail tip -lakka. Koristeet ovat Sina Nail Art -koristepakkauksesta NARK-09. Minulle tulee näistä kynsistä mieleen Lady Gaga. Huomasin sen, kun olin laittanut pinkit koristeet ensimmäiseen kynteen. Mutta kerrankos sitä Gagaillaan! :D


Tosiaan, tällä kertaa kuvia kynsistä on jopa kaksi. Otin kuvat molemmista käsistä, kun niissä on hivenen erilaiset koristelut. Pääasiassa koristelut ovat lähes peilikuvat, mutta etusormien kynsissä ne ovat erilaiset. Vasemmassa kädessä on salama, mutta en halunnut salamaa enää oikeaan käteen, joten siinä ne ovat erilaiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti