lauantai 19. maaliskuuta 2011

Jälleen yksi ranskalainen manikyyri. :)

Olin eilen Studio Pasilassa katsomassa Next to Normal -musikaalia. Kaiken kaikkiaan upea esitys. Varsinkin Tuukka Leppänen ja Jonna Järnefelt tekivät uskomattoman hienot suoritukset. Suosittelen kaikille! :)

Sitten kynsiin:

Eli tällaista tällä kertaa. Ostin uuden nail art -lakkapaketin, jossa oli kaksi tässä manikyyrissä käytettyä lakkaa ja vielä kultainen glitter -lakka.
Tämä manikyyri on siis ihan vain ranskalainen manikyyri, jossa on koristeita violetilla ja vaaleanpunaisella glitter -nail art lakalla. Pisteet tein dotting toolilla. :)


Kuvassa vasemmalta oikealle käytetyt lakat:
1. Miners #MI8040
2. Kiss Nail Art #SPA40 Deep Purple
3. Kiss Nail Art #SPA36 Pink Glitter
4. Gosh #01 Base/Top Coat

Tuo Pink Glitter -lakka ei kyllä näytä kynnellä ollenkaan vaaleanpunaiselta! Yllätyin ihan, kun luin lakan nimen. Kynnellä se näyttää ehkä enemmän kupariselta. :)
ps. Teema

4 kommenttia:

  1. Ite en kyllä yhtään tykkää noista Kissin kynsilakoista. Ne haisee omituiselta ja mulla ainaki meni heti niistä korkit hajalle.

    VastaaPoista
  2. Ihanko totta? Minulla ne on toiminut vallan mainiosti. :)

    VastaaPoista
  3. Kiva uusi blogilöytö tämä! :) Hei, mistä sä oot löytänyt tuon värisiä Kissin nail art lakkoja! Mä olen nähny pelkästään niitä, missä on musta, valkoinen ja hopea sekä toista settiä, missä on pinkki, vihreä ja sininen!

    VastaaPoista
  4. Moikka Sanna! Kiva, että tykkäät. :)
    Noita lakkoja löytyy ainakin Helsingin keskustan Sokokselta. Varmaan on kyllä muissakin Sokoksissa. :)

    VastaaPoista